Repositioning značky Stará Myslivecká na sociálních sítích

CÍL

Podpora radikálního rebrandingu tradiční lahve i změny receptury na sociálních sítích.

ŘEŠENÍ

V rámci zadání bylo jasné, že se dostaneme na sociálních sítích pod silný tlak od tradičních milovníků starého designu. Zvolili jsme proto strategii otevřené komunikace a stálého supportu především v oblasti odpovídání na komentáře a dotazy sledujících. Zároveň úkolem nebyl jen rebranding, ale i repositioning značky.

Nastal ale problém — fanouškovský kmen Myslivce na sociálních sítích byl silnější ve skupině tradičních zákazníků Myslivce, tzn. nejdříve tedy byla zvolena strategie náboru fanoušků profilu z nových cílových skupin, kde byl předpoklad lepší akceptace nového pojetí lahve.

Souběžně s tím probíhala moderace stávající fanouškovské základny, která z části reagovala negativně, a díky tomu se nám podařilo na sociálních sítích odkomunikovat nejen nový vzhled lahve, ale také rozšířit fanouškovský kmen a především ponětí o novém designu produktu.

TECHNOLOGICKÝ PRŮBĚH

1. Změna cílení reklamní podpory do definované skupiny

2. Série focení

3. 24/7 asertivní komunikace se zákazníky

Během 3 měsíců jsme odpověděli na 600 dotazů s výsledkem, že stávající počet negativních reakcí klesl o 70 %.