Bistro Dox+
Bistro Dox+ je restaurace v centru Holešovic, která nabízí snídaně, a hlavně se orientuje na polední menu.
Bistro Dox+ je restaurace v centru Holešovic, která nabízí snídaně, a hlavně se orientuje na polední menu.
Hornbach se rozhodl zaujmoutnekonvenční marketingovou strategií – „guerilla marketing“. Kampaň spočívala ve fiktivním „kradení písmen“, které bylo oznámeno oficiálními komunikačními kanály společnosti Hornbach. Kampaň se skládala z mystifikační fáze,po které následovala fáze odhalení.
Google Analytics 4 (GA4) je nástupcem původní služby Universal Analytics pro sběr dat a analýzu návštěvnosti webových stránek. Umožňuje sledovat klíčové ukazatele, jako je oblíbenost produktů nebo doba strávená na stránkách. GA4 sbírá data na základě interakcí a chování uživatelů (události) namísto sledování jednotlivých zobrazení stránek nebo prvků (relace), což je přístup, který používá Universal Analytics (UA) pro analýzu a vyhodnocování dat. Vzhledem k odlišným metodikám nelze data shromážděná těmito nástroji snadno kombinovat, s několika výjimkami.
V posledních 13 letech se celosvětově změnila struktura politických kampaní – především mediální struktura rozpočtů. V rámci rozpočtů se začíná zmenšovat podíl do nadlinkové reklamy, kterou v České republice především prezentovaly billboardy, a podlinkových eventů, což byly v největší míře setkání s voliči. Primárně se mění struktura celého rozpočtu ve prospěch digitální komunikace, především na sociálních sítích. Kampaň se v posledních letech stává otázkou horké kampaně těsně před volbami – nicméně úspěšné strany vedou kontinuální, dlouhodobou kampaň, především na sociálních sítích, a to prostřednictvím stránek jednotlivých osobností a stránek stran. Ale často se zapomíná na vliv otevřených a uzavřených skupin na facebooku.
“Řada firem řídí digitální kampaně analogovými prostředky, a to prostě nejde,” upozorňuje v rozhovoru Jaroslav Novotný, majitel a zakladatel agentury Česká produkční, která se už 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Z ní se v roce 2014 vyčlenila digitální agentura Česká produkční Social Media, která pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, včetně reklamy nebo analýzy jejich výkonnosti. Jaroslav Novotný se tak se svými agenturami dokázal vymanit z doby analogové, držet krok s moderními trendy a zdigitalizovat se. A to i v rámci schvalovacích procesů uvnitř a vně firmy. Nyní to podle něj čeká celý trh.
Několikaměsíční úsilí završeno. Jako první agentura na světě jsme založili pobočku v Antarktidě. Kolega Petr po mnoha týdnech náročné plavby konečně vybral to nejvhodnější místo.
Influencer marketing je pravděpodobně na svém vrcholu. Jeho síla i dosah jsou čím dál tím větší a už jenom málokterá rostoucí firma influencerů nevyužívá.
Co by to bylo za kulatiny bez pořádného koncertu. Proto jsme se rozhodli pomoc s organizací show pro našeho kamaráda Tomáše Hanáka. Naplánovali jsme
Youtubeři jako marketingový nástroj k nám před časem vtrhli jako velká vlna, která vzbuzovala nejdříve mnoho rozpaků, zda videa mnohdy náctiletých školáků natočených v pokojíčku s plyšovými
Začátek roku je dobré začít s čistým stolem a není od věci si udělat pořádek. Faktury, smlouvy, účtenky… To všichni známe. Ale napadlo vás někdy
Věčná otázka brand manažerů a marketingových ředitelů. Stojí za to vynakládat průběžně peníze tvorbu obsahu a reklamní podporu facebookové stránky i v době, kde neběží
Facebook je připraven příští měsíc spustit „Facebook at Work“ Již v listopadu 2014, Facebook oznámil, že pracuje na novém projektu předběžně s názvem „Facebook
Když jsem si procházel kauzou Bubbleology napadlo mne „Youtuber – dobrý sluha zlý pán“ J Fakta věci docela hezky shrnuje článek zde. Z mého pohledu